dimarts, 17 de juny del 2014

Predilecció pels gripaus

Si hagués de triar el meu animal predilecte de ben segur que seria aquest, el gripau comú (Bufo bufo). Potser ho faria per netejar-li el mal expedient que té vers les persones que ignoren la seva raó de ser, del seu comportament inofensiu o del seu aspecte.

Molt sovint, quan surto de casa, m'ensopego amb tot un ampli ventall d'amics; escarabats, serps, ocells, algun mamífer, i per suposat el gripau comú. Aquest gripau femella en concret va arribar a ma casa per desovar en un toll permanent.
Per un altre costat, ara farà uns mesos, ja plasmava en aquest bloc la predilecció que tinc per aquest peculiar amfibi i d'altres en l'entrada; el gripau del meu veí

Havent arribat a aquest punt ja poca cosa em queda per escriure d'aquest amic, però el que puc fer és aproximar-vos al meu amic amb imatges ;-)

Salut, amistat i més persones amb sensibilitat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada