dilluns, 11 de maig del 2015

Menys aigua, més MERDA

Primer què res, perdoneu per aquest llenguatge tan grotesc! Però les imatges què mostraré a continuació fan més mal que qualsevol paraula mal sonant.


Mal auguri per a l'Ebre en aquest tram del riu, mitjans de maig amb menys aigua de la qual recordo i més Merda que al pal d'un galliner. A veure què passa amb aquest Ebre i el seu cabal!

Aquesta és la tercera "entrada de MERDA" que faig en aquest blog, i per aquest motiu no li dedicaré gaires paraules.

Recapitulem; la primera d'elles la titulava Un riu de MERDA i no exagerava gens amb aquest títol, ja que totes dues ribes de l'Ebre estan repletes d'abocadors i deixalles vàries.
La segona es titulava Un riu que agonitza on donava a conèixer més del mateix, però inserint en el poc interès què es té a l'hora d'extreure algunes deixalles.
I en aquesta no he pogut evitar que tornés ha resorgir la paraula MERDA.


Jo no se que creuran, ni que veuran els altres en aquest magnífic riu. El que jo veig i el que tinc prou clar és que aquestes deixalles no ens deixen en cap bon lloc. Jo les veig i sento vergonya, em fa vergonya que estiguin allí, immòbils, sense que ningú se'n faci càrrec.
Per aquest motiu sempre em pregunto:

És de veritat que això és la reserva de la biosfera?

És de veres que ningú més veu aquestes MERDES?

Que creieu que pensen els que ens visiten de fora i les veuen?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada