divendres, 20 de juliol del 2012

COCODRIL BOYA



Era un dia com qualsevol altre, un d'aquests dies que surto de casa amb la intenció d'immortalitzar algun petit fragment de la vida. Havia acabat de ploure i hem vaig decidir per entrar a passejar tranquil·lament pel bosc de ribera d'Aldover, quant al girar un revol del sender! Allí al front, no molt lluny vaig poder observar una silueta, una forma que mai havia vist fins ara a les rodalies de l'Ebre. Em va costar identificar l'espècie que descansava tota estirada sota la ombra dels salzes i molt prop de l'aigua, era llarg, amb un to verdós, com un gran llangardaix.
Desprès de fer una ullada a una vella guia de rèptils i comparant les característiques d'aquella espècie que havia pogut observar, no en vaig poder treure res de res, així que jo mateix l'he batejat amb el nom de "cocodril boya" que també se'l pot anomenar "la bolla de l'Ebre".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada